ვინ ვარ მე?

tumblr_mbvwgv1nx21qkvtoto1_1280

ვინ ვარ მე? ამ კითხვაზე პასუხი ალბათ ბევრს აინტერესებს, არა ჩემს პიროვნებაზე არ ვლაპარაკობ, ზოგადად თითოეული ადამიანი უსვამს ამ კითხვას თავის თავს (მე ასე მგონია) ბევრი არც იწუხებს მსგავსი პიქრებით თავს… მართალი გითხრათ მეც ეგრე ვიყავი სანამ ჩემმა ქართულის მასწავლებელმა  არ მომცა ესე დასაწერად. და მართლაც ვინ ვართ ჩვენ რა დნიშნულებით მოვევლინეთ ამქვეყნად. საინტერესო კითხვაა მაგრამ მე პირადად პასუხი ვერ ვიპოვე ან რაც ვიპოვე ძალიან პრიმიტიულია და დაწერა არ მინდა.
და მაინც ვინ ვარ მე?  ერთი ჩვეულებრივი ადამიანი რომელიც ამ ბლოგზე წერს :დ თანაც ამ ადამიანმა კარგად იცის რომ მხოლოდ ერთი მკითხველი ყავს, თუმცა ვაღიარებ ბლოგი იმისთვის შევქმენი, რომ ჩემი აზრები “გადმომეპრქვია” რადგან ზოგადად ცხოვრებაში მიჩევნია ჩუმად ვიჯდე და სხვებს მოვუსმინო…. თუმცაღა რაგაც დროის გასვლის შემდეგ დუმილიც მოსაბეზრებელი გახდა ჩემთვის… მოდი დავუბრუნდეთ თავდაპირველ თემას. მე ერრთი ამბიციური თუმცა ჩუმი ადამიანი ვარ, მაქვს გეგმები რომლებიც იმედია განხორციელდება. ასევე ზედმეტად ზარმაცი და მიმდობი ალოგიკურია თუმცა მინდა სრულიად შევიცვალო.. როგორც ხედავთ წერა საერთოდ არ მეხერხება ამიტომ ალბათ დროა მოვკეტო :დ მაგრამ მაინც ვინ ვარ მე?

tumblr_m801v1QZ6z1rvhhvso1_500

კომენტარის დატოვება

